Mitä te aattelette muuten sellasesta, ku mun ystävä tuli meille tänään kokkaamaan ja pitämään mulle seuraa, kun mä oon vähän depiksessä. Se siis tuli mukanaan korillinen ruokaa, munkkia, suklaata, nameja ja kukkia ja kokkas meille oikeen ravitsevan ja maukkaan aterian. Mä en tajuu, miten joku osaa ja viittii laittaa niin monipuolista ruokaa, ihanku ravintolassa! Haluskohan se vähän brassailla jotenki tai osottaa, että on jotenki parempi ku mä? Mut sit se jätti niinku kaikki paistinpannut likaseksi ja mun piti ne itte tiskata. Samoin mun piti ladata astiat tiskikoneeseen ja laittaa se käymään. Aika ajattelematonta. Sit yks mun miesystävä samasta syystä tuli tekeen mulle parit takkapuut ja lu se veti moottorisahalla pöllit pienemmiks, niin siitä tuli ihan hirveesti sellasta puumurusta tonne mun nurtsille. Se ei viittiny imuroida niitä pois vaan jätti mun huoleks. Ihmiset ei oikeen aattele nykysin yhtään toisiaa. Mä oon depiksessä ja mun pitää yksin selviytyy ihan kaikesta. Mitä apuu muka tommonen on, että jätetään sit jäljet mun korjattavaks? No ehkä tää kohta helpottaa, kun mä seuraavaks kysyn sossusta saisinko mä maksusitoumuksen kodinhoitajaan, ku alkaa toi koiran pissailu oikeesti aiheuttaa hajuhaittoja ja naapuriki jo valittaa. Suostuukohan ne kodinhoitajat muuten tekemään ruokaa ja vahtii lapsii, jos mä samalla saisin otettuu sit omaa aikaa?

Virtu Alli