Tässon teille muilleki tosi kiva vinkki! Mä oon jo monta kuukautta säästäny samppookuluissa hyödyntämällä lehtien välissä tulleita samppoonäytteitä. Niitä on tosi ärsyttävä metsästää siel suihkussa märillä käsillä, mutta mäpä kekkasinki! Mä teippaan näytteen suihkun vierelle seinään ja siitä on helppo töristää samppoota tarvittaessa käteen. Voin samalla kuvitella olevani vaiks hotellissa, kun sielläkin on samaan tapaan viritetty saippuat ja samppoot. Joskus eksän kans pääsin kattokaas hotelliin yöks mut nyt se matkustaa vaan sen uuden hutsunsa kanssa Venetsueelassa ja missä lie. No siinähän matkustaa, kun mä säästän rahaa ja meen joskus paljon kauemmaksi! Noita näytteitä on melkeen jokaisen lehden välissä. Mä olen nyt keränny niitä vanhoista lehistä, mutta kun ne alkaa näyttää loppumisen merkkejä, niin oon käyny "lukemassa" lehtiä kirjastoissa ja joskus olen napannu niitä myös kaupan lehtien välistä. Ei kai niitä yleensä kukaan sellanen käytä, jolla on varaa ostaa lehtiä! En mä ainakaan ennen käyttäny.

476601.jpg

Vinkkas Virtu Alli