Mä lähdin aamulla yhden mun frendin kanssa uimahallille. Ku meillä on semmonen diéti menossa. Niinku semmonen, että syödään vihannecsii ja sit kuntoillaan. No siel hallilla mä huomasin et voi pinpura: mä olin niinku unohtanu uikkarit himaan. Voittex uskoo et iski paniikki.

No se hallin rahastajamuidu sit sano, et sieltä sais vuokrata uimapukuja. No DAA en mä nyt pistä semmosta uikkaria päälleni mikä on ollu jonkun muun päällä vai pistäixte?

Siinä sit Mircan se on siis se mun frendi ,kans mietittiin et mitä tehään. Sit mä muistin teiän noi muivipussivincit. Mul oli noi uimacamppeet prsiman muovipussissa. Mä leikkasin siihen alakulmiin kax reikää ja kuulkaa, siit sai hienon uimapuvun. Jalat vaan niistä alakulman reistä tai reeistä (Daa, miten toi reikä taipuu???) ja ne kahvat olkapäille hihnoix. Aivan sairaan hieno uikkari ja voittex kuvitella, miten paljon ihmiset katto cateellisena mun pukua. Yx nainen, jopa sano jotain et se oli jette sööt tai jotain. Mirca kyl väitti, että se sano jotain jätesäcistä, mut emmä usko kun ei siel missään mitään jätesäkkejä näkyny!

Mä laitan illal teil kuvan tost mun puvusta. Mul on kamera huollossa kun kakarat kaato maitoo sen päälle mut mä saan hakee sen tänään siält huollost.Siellä oli tosi hyvän näkönen kundi töissä, pitäskö mun panna se uikkari päälle kun meen? Kun on näin lämpeet kelitkin.

 

-Tintti-