Voi hemmetti! Mä en jaksa enää tätä oma koti talo asumista. Niiden eteisen kenkäröykkiöiden takaa paljastu hirvee dämitski. En tiijä onko meillä sit muka hiiriä... toivottavasti ei ainakaan rottia!!!! Tai sit toi saattaa olla ton koiranki tekosia koska osa mun saappaista oli suoraansanottuna koiran tuhoomia, mutta tota seinä reikää ei ollu vielä viime syksynä, jolloin mä satavarmasti oon nähny niiden kenkien takaa ehjän seinän. Mä laitan tän tänne plokiin, koska mä oon varma, että jolta kulta irtoo idea!!! Pliis, antakaa vinkkiä miten mä saisin stailattuu ton aukon umpeen, kun se ihana tyyppi on taas tulossa viikonlopuks kylään meille (se, joka toi mulle niitä poprillei).

Mä en suoraan sanottuna jaksais nyt alkaa iskee mitää tee-se-itse-rakennus miehiä tähän hätään. Mä oon selvinny ihan kivasti tässä talossa ukon lähtemisen jälkeen just sillee, että oon aina iskeny jonku käsistään kätevän ja sit ne on jeesanneet mua millon sähköjen, putkien ja muiden pikkujuttujen kans. On muuten käsittämätöntä, miten avuliaita miehet on sillon, ku vielä ei asuta samassa talossa!!! Mut ootas ku muutetaan saman katon alle, niin sit ne olettaa, että muijat tekee kaiken! Ei kuulkaa onnistu mun kanssa! Ketään en tosin oo saanu kipuamaan tonne katonharjalle laittaan teeveeantennii paikolleen, mut ehkä mä oon ettiny seuraa ihan vääristä voorumeista? Vois kokeilla seuraavaks vaikka sähköinsinöörii ja ne ei ehkä viihdy karaookepaareissa?

478612.jpg

Kyselee Virtu Alli