Meillä kans kadonneen tulpan tilalle muodostui aikanaan luonnollisesti uusi. Siitä tuli sitten jo niin tiivis että vesi jäi pitkäksi aikaa seisomaan altaaseen. Niinpä mun piti keksiä jotain saadakseni sen haisevan veden pois, siinä oli kuitenkin jo monta kertaa pesty käsiä ja naamaa ja hampaita ja mies oli ajanut siihen parran useamman viikon.

Niinpä mä sitten otin vasaran ja kalautun napakan täsmäiskun haluamaani kohtaan:
611348.jpg
Onnistui mielestäni aika hyvin ja vesi pääsi valumaan pois.

No mutta sit kävi niin että huljautin alkkarini ja sukkani juoksevan veden alla tossa lavuaarissa ja kas, se siihen muodostunut luonnollinen tulppa liukeni samalla ja oikea kumitulppakin löytyi. Nyt mulla siis oli kaksi vedenpoistoreikää lavuaarissa, mikä on aika epäkäytännöllistä, varsinkin kun toista ei saa edes tulpalla tukittua. No, mun työkalupakista löytyi apu tähänkin:
611349.jpg
Tos putkilossa lukee siis super glue. Se on sellasta Lidlissä myytävää liimaa jolla voi korjata suunnilleen kaiken. Mielestäni lopputuloksesta tuli parempi kuin alkuperäinen tilanne oli. Nythän mulla on toimiva viemärikin, ja tulppa. :)

-Kikka-