Mä siivosin pitkästä aikaa jää kaappia kun oli kaikki kattilat paskasina. Löysin laiharini aikasen kaali keiton yhest kattilasta ja voi jeesus se HAISI. Siin oli sellasta valkosta zäbää pikkasina laikkuina ja kaali oli muuttunnu liimamaiseks. Mä en tajua miten kolmes viikos voi mennä terveellinen keitto tohon kondikseen.

No mä kaasin sen lavuaariin joka meni tukkoon mut mä pistin perään kodin putki miestä ja aamulla se varmaan vetää taas. Hirvee haju nyt vessassakin anyway. Mä en kestä jos se ei lopu aamuks, mis mä meikkaan jos se ei lopu????

No se itse asia ni tän kaiken jälkeen mä oon laatannu monta kertaa. Lapskin laattas kun pesi hampaitaan. Muuten menee melko hyvin mut ainaki vessassa alkaa yrjöttää.

Onks nyt jotain maha tautii siis liikkeellä etelä-Suomes ja jos on niin onks se pitkä aikainen riesa per nokka? Mä mietin vaan kun mä haluisin Ankka rockiin la ja nyt on kuitenkin jo to ja mä en kestä. =(((((((((((((

T: Ansu/a vi*uttaa