Mä kaipaisin nyt vähän vahvistusta! Miten te oikeen teette niiden lihapakkauksissa olevien lihas neste keräilijöiden kanssa? Siis se viksu patja siellä lihojen alla, joka kerää niinku ne lihas nesteet talteen.

Mä olin ihan että mitähhh kun mun uus hani teki meille eilen karjalan paistia. Se heitti sen roskiin sen kerääjän!! :-O Mä oon kuullu että liha keitosta esi merkiks tulee parasta kun mukana keittää luut. Eli ne eläimen parhaat nesteet tulee mukaan sinne keittoon sitten eikä tartte lisätä keittoon ees liha liemikuutiota. Mä koitan aina välttää kaikkia esansseja ja aromin vahventeita, ku niissä on kaikkea terveydelle vaarallista. Eihän nyky ajan liha pakkauksissa ole enää mitään luita mukana. Mä oon siksi laittanu sinne keittoon mukaan aina sen neste kerääjän. Musta ihan älytöntä tuhlaamista heittää se pois ja lisätä sitte keittoon noita liha liemi kuutioita.

-Virtu Alli-

ps. anteeks kaikille, mä en oo jaksanu kirjoitella kun en ole jaksanu muutenkaan mitään touhuilla. tää raskaana olo on ihan perseestä.