Mun viimeisin karaokereissu loppui aika lyhyeen. Oltiin siellä paikallisessa tyttöjen kanssa kun mun mahaan alkoi sattua ihan älyttömästi. Mä ja tytöt oltiin sitä mieltä ettei anneta pilata iltaa mut se yks miestarjoilija halusi välttämättä tilata ambulanssin. Eipä siinä auttanut kun lähteä sillä sit sairaalaan kun kerran käskettiin. Ambulanssissa oli ihan kivaa, sain ilokaasua sellasesta maskista ja laulettiin siinä sit kyytiin lähteneen kaverin kanssa vielä parit laulut.

Sairaalaan päästiin niin joku hoitsu sanoi että kannattaa ponnistaa niin helpottaa. No ponnistin ja sieltä tuli ihana vauva! Yllätysvauva!
1075905.jpg
Onneksi siskot toi sitten sairaalaan mulle jekkua, meni mukavammin se pari päivää siellä osastolla.

Ja nyt tiedän miks SAY toi mulle niitä pahvilaatikoita. Niistä sai yllätysvauvalle ihanat sängyn, sitterin ja pulkan. Kiitos!

-Kikka-