Mä sain tosivillin idean, kun kävin yhdessä plokissa. Saanko mä mainostaa sitä plokia? No tämmönen ku piilomaja ja blogspot.com . Kai te osaatte kirjoittaa sinne selaimenne välikköön nettiosoitteen, mä en osaa tehdä tänne linnkkiä.

Toi postaus sisustuksesta on aika hurja. Voisko joku paska mutsi esitellä oman kotinsa täällä, niin saatas menkin tänne renrikkäästi sisustus aiheinen postaus??? Pliide. Olis meinaan mun mielestä oikeasti aiheellista esitellä aito suomalaisen perheen koti semmosena, ku se normaalisti on. Vai onko jonku teidän tutun koti muka OIKEESTI semmonen, ku noissa plokeissa esiteltävät on? Aina siistiä ja kaunista? Ja kellä muka on nykyaikana apligoidut käsi pyyhkeet???

Mä en voi just nyt, kun mä olen nyt siivonnu täällä ja se ei tod anna oikeeta kuvaa aidosta suoma laisesta sisustuksesta!

Terveisin tällälkertaa nimettä