Mun tuleva anoppini on osoittanut epä tyytyväisyyden merkkejä mun koti talous ja etenkin puu tarhan hoito kykyihin. =( Me ollaan Jörkin kans muuttamas nyt sitten vielä rivariin alku kesästä  ennen häitä ja anopin tekele vittuilee koko ajan et ei tuu pihaa ei tuu kesää. =(  Tosi kannustavaa. Mulla vaan ei ole ollut aikaa himas hoitaa kaikkia mun kukkasia, minkä sille voi. Yksinhuoltaja, opiskelia ja kaikkea. =(

No nyt mä olin hää messuilla damis ja löysin sieltä jotain millä mä ehkä voitan anopin puolelleni! Ostin 28 pakkausta noita starter kittejä ja laitan koko meidän rivarin etu pihan loistamaan niillä. Ne sanoi siel kukka torilla, että aloitteliakin kyl pärjää noilla ja hyvät ohjeet on mukana. Taitaa päivä tällä kertaa paistaa risukasaankin, etten sanois? Suosittelen tota kukka toria kaikille muillekin, siellä on kyl edistyneemmällekin hortonomille kaikenlaista!

terveisin tuleva viher peukalo eli Jenna <3 *pus kaikille*

1431378.jpg