1679144.jpg

Mulla alkaa vissiin ikä näkö vaivaamaan kun en meinaa nähdä enää Serraanon perheen textityxiä telkkarista. Tilasin sit intternetistä ittelleni siis törceen halvat silmä lasit. Kantsii kyllä aina kilpailuttaa, nääkin oli vaan muutaman kympin. Sossulla on aika ankee mallisto tuolla meidän kaupugnin silmä lasi liikkeessä, niin pimitin sitten elareista vähän ja tilasin tosi huippu muodikkaat tollaset muovi kehykset netistä, onneks näön tarkastukset on joskus tarjouksessa ilmaisia. Niillä oli tosi nopee toimituskin mutta eihän niitä sangoja ollu taivutettu mun päähän sopivaksi kun ei niillä kerta ole mun päätä ollut siellä mallinakaan =))) Toi naapurin Keku sitte sano että niitä voi kuumentaa kun ne on tollasta plastiikkia. Koitin ensin föönillä mut ei siinä ollu tehoo niin päätin laittaa saman tien napit kaakkoon elikkä laitoin vettä mukiin ja sangan sinne, pari minuuttia täydellä teholla ja sanga oli kun muovailuvahaa. Nyt mulla pysyy silmä lasit päässä vaikka olis pää alas päin, no missä mä nyt pää alas päin olisin, eihän sitä tiedä mitä muuta Keku keksii ens yönä ;=))))

Eixs oo muuten hirveen kiva tollanen kukka kuosi mun mukissa, sain sen exs-exs-anopilta kerran lahjaksi kun juotiin Airis Koffeetta. Toi on vissiin aika muodikaskin, Pirkassa ainakin luki niin.

Hyviä kesä näkymiä kaikille toivottaa Iiris Palsternak