Mä oon sit haaveillu tosta matkustamisesta jo vuosii mut ei siihen sit taida koskaa löytyy tota fyffee. Pisimmällä mihin mä oon päässy on tonne etelähesaan jost saa halvalla juomii.  Ja ku mä joskus jo hehkutin tota matkaaietta jolleki mun frendeist ni se kato osti mulle tollasen matka laukku vyön niinq lahjax. Ja se vyö pukkas laatikost päälle ku yritin löytää jotain sopivaa vyötä. Se tosin taiski olla melkeen ainoo joka meni enää mun ympärikää. No mut mietin hetken mitä sillä tekisin ni tuliu tällanen valtavan hyvä ajatus mieleen. Varsinki ku se oli samas laatiokos mun sukkisten kaa.

 

Mä niinkuin nidoin ne sukkikset siihen matka laukku vyöhön kii ja näin sain niinq panos vyön! Oottehan te nähneet niitä kundien vähä tylsii nois leffois jois niinku on sellaisii luotei? Mitä niillä kuka tekee? mut tästä on iloa pitkäks aikaa - ainaski tunnix. Ja mieti ku sit niinq kädet vapautuu tost kalja kassin kantamisest! Vähä mä oon sit nero! Ja jos sattuu sammuu matkalla ni tossa vyössä on sellanen osote lappu. Siihe voi sit skriivaa sen ossun mihin haluu tulla roudattavaks jos niinku ite ei pysty sanoo. Tai sit kirjottaa vaikka muistiin lähimmän puulaagin ossun.

 

Ja noit vois olla sillee ristissäki vaik kax mut mul nyt oli vaa toi yx vyö! Ja sit viel seki et ku noita on niinq erivärisii ni voi valita kledjujen mukaa tai sit et ylipäätään erottaa kaverit toisistaa. Mul ne menee joskus sekasi et kenen kaa sitä lähti liikenteeseen mut jos muistaa että nappaa sen puna vöisen mukaa ni ei pitäs olla tätäcää ongelmaa!

 

Äiti - kulta ratkoo ongelmii