Mä kävin tossa ruoka kaupassa ja siinä niinku tuli ihan ongelmaa kun jäi niinku se kauppa lista kotiin! Mä pakkasin tavaraa kauppa kärryy ja menin etsimään munia. Sit mä näin ton toisen kauppa kärryn ja mulle tuli semmonen dilem-ma tiiättekö niinku epä varmuus olo kahden vaihto ehdon välillä. Kattokaa kun tossa on se ruoka kärry jossa on kofeiini tuotteita (juhla mokka oli 1,99 euroo 2 pakettii ja saa ottaa 2 per talous niin mä laitoin kaikki meidän lapset vuorotellen hakemaan tänään vaik ne tuntee ne kaupassa mutta laitoin niille hatut syvälle silmille vale asuks) sit expressoo teen hienoo sumppii ja tumma persidentti kun tumma on... no kankeempaa. Oli siinä kolajuomaakin kun se on yrtti uute pohjaista niin yrtit on vihanneksia ja terveys ruokaa. Joo mihin mä jäin? Mä sit etsin munia eikä meinannu löytyä kun ne aina tossa marketissssa vaihtaa paikkoja. Niin löysin tuon kärrin. Ja sen dil-emman. Että mitä tehdä. Mä vaan joudui ntarttumaan tuohon kärryyn kun se oli niin yksinäinen ja onhan tuo kumminkin täysi painoista ravintoa beevitamiinit ja kaikki. Että mitä nyt sitten ottaa.

Ei se sitten edennyt se ostos homma kun mä tolleen tossa seisoin niin tuli semmoinen komee kaljuhko miäs siihen niin sanoi että jätä ne molemmat kärryt ja lähe hottis hänen matkaa. No arvatkaa lähinkö. Eikä se ollut ees pää kaupunki seudun jää kiakko seuran edustaja vaikka oli tota juamaa kärryssä ois voinu luulla. Siihe jäi kärryt mut saa lapset tili laskulle hakea liha piirakoita ja kotona on Heseltä löytyneitä ketsuppi yksittäis pusseja liha piirakan väliin. Siis ne pitää ne pussit avata ensin eikä laittaa silleen sinne väliin. Ihan sellaista suomi kansallis kurmeeta.

Sit mä mietin että miksi on ne deitti netit ja muut. Kun selkeesti tuo kärry on mies magneetti. Siinä se aina seisoo eikä kukaan pääse kassa hihnalle asti sen kanssa. Että jos siihen vaan menee viereen seisomaan ja sit löytyy unelmien herras mies? Sit jos tahtoo löytää sellaisen parempi tuloisen niin valitsee vaan olut merkin sopivasti? Millähän löytäis sellaisen miljo näärin? Tietäis mennä seisoskelemaan tohon lähi markettiin vaikka toisaalta mä luulen ettei siellä paljon miljo näärejä liiku? Vois kokeilla seikkailu mielellä?

Suosittelen tytöt että kokeilette. Mä mietin vaan onko se mun toinen ostos kärry nyt siellä marketissssa kun ne kofeiini tuotteet jäi sinne. Munat mä kyllä sain.

t - Pircca-Liisa