Me oltiin ton mun äijjän kans shoppailees yhessä ostos keskuksessa (siinä yhessä mis on myös Alko), ja meillä oli toi penskaki mukana. Eli sillee kivasti oltiin viettämäs laatu aikaa perheen kesken.

Niin sit ihan yht äkkii jotku ämmät tuli tarjoon käsi hoitoa! Voittex kuvitella? Niillä oli jotain gosmetiikka tuotteita ja ne selitti iha onnessaan et "olis ilmane käsi hoito, ei mee kauan, kiinnostaisko?" Hei haloo meillä oli skidiki mukana! Ja luulix ne horot että mä oon saatana kuuro? Mä katoin niitä aika vihasesti ja kysyin että "tarjoottex te poski hoitooki sit kaupan päälle?" Äijä perkele oli jo menossa mut mä sanoin et ihan turha kuvitella sen jälkee saavansa multa mitää hoitoo jos niiden lehmien käsi hoitohin lähtee.

Et varokaa vaan, nyky aikana on helvetin törkeetä jengiä liikentees. Eikä vissii oo mitää rajaa et minkä laisii putiikkeja saa pistää ostos keskuxiin.

T: Moraalistinen Äippä