Ny kun meki on lähetty tälle politistiselle linjalle niin mäkin haluan ottaa kantaa.

Kukaan ei tunnu ottavan vakavasti meitä tavallisia äitejä jotka käymme töissä ja huolehdimme siitä että perhe saa lämmintä ruokaa joka päivä ja kannamme vastuuta kakaroista joista joskus TOIVOTTAVASTI tulee kunnollisia veronmaksajia ja lisänkansalaisten synnyttäjiä tähän maahan. Me vaan ollaan itsestäänselvyyksiä ninku kaikille. Aatteleeko kukaan että jaksetaanko me selvii? Se on väärin.

Kyllä homojen puolesta voi kantaa barrikaadille mutta entäs meidän sitte? Ei mulla mitään  homoja vastaan oo mitään. Mutta mä haluan että joku ees kannattas meitä tavallisia naisia ja äitejä. Niinku arvostas! Sadat vuodet me tavalliset mutsit on pidetty tää maa pystyssä ja äijät ja kakarat vaatteissa ja ruuassa. Mitä täällä olis jos meitä ei olis? Hä? Missä meidän oikeudet on?

Niinku nyt ne miljönääriäiditkin (kai te ootte seurannu sitä niiden telkkariohjelmaa???) on niinku perustaneet BLOGIN. Kuulema. Ainakaan guugle ei löydä sitä blogia, niinku ei kuulema kukaan ees tunne niitä naisia siellä barbadoksella missä ne muka asuu. Siis haloo mitä kusetusta ja niille maksetaan siitä!

Mä olenki sitä mieltä, että vaikka niillä joku blogi oliski, niin onko se ees niin suosittu ku meijän blogi? Sen takia mä ihmettelen, miks sitä ohjelmaa ees tehdään. Jotenki tosi huono valinta siltä tv kanavalta maksaa tommosille muiljille tommosesta ohjelmasta. MUSTA SE ON SUURI VÄÄRYYS. Mun elämä olis varmaan satakertaa mielenkiintosempaa ku niitten. Ja mä olisin varmasti tarvinnu sen fyffen sata kertaa enemmän ku ne leikellyt muijat. Kenen mielestä ne muka on ees kauniita? Hä???

Ja saattas olla miljoona kertaa jännittävämpää seurata ku mä selviin arjesta sossukäyneistä ja kelajonoista ku seurata ku ne muijabimbot jonottaa jonnekin hiton kekkereille. Kyllä mä kin osaa bailaa hei!

Tässä oliski kova tarjous mille tahansa telkkarikanavalle, koittakaapa tehä mun kans diili siitä että MÄ avaan teille lääväni ovet ja päästän koko suomen kattoon miten TAVALLINEN maankansalainen selviytyy haastavasta arjesta.

-wirty älli-