No joo siis hei tuli tosta Aulikin kukka veden seisotus vinkistä mieleen tää mun kasvi ongelma. Mä olin ostanut Waltterille niinku tollasen mansikka kaktuksen kun se on sellanen ihana mansikkasuu poika. Kukka kaupan myyjä sanoi, et niinku kaktuksii ei saa kastella liikaa. Mä sit aattelin et otan niinku varman päälle enkä kastele sitä ollenkaan. Sit se muuttu tollaseks niinku tosta kuvasta näkee.

718125.jpg

Ja sit se mun toinen ongelma näkyy tos kuvassa niinku kans. Siis kun mun jää kaapissa taas kasvaa kaikki, nyt on vuorossa porkkanat. (jos niinku muistatte miten ne perunatki kasvo mun jää kaapissa) Mä yritin kysyy basistiltakin neuvoo, mut se vaan niinku nauro ja kysy et kasvaaks kaljatkin mun jää kaapissa. En mä kyl usko et ne kasvaa. Basisti osaa kyl välillä olla tosi ilkee niinku :/

Mitä mun oikeen pitäs tehdä? Siirränksmä niinku kukat jää kaappiin ja juurekset kirja hyllyyn? Onnistuisko sit niinku paremmin?

Sharlotta Äggfalck