Vittu mä oon kypsä!! Mä oon nyt siis jo monta kuukautta katellu tota teinin naamaa joka siis muistuttaa niincu sanonco mitä. Joco se siis lojuu ja nuccuu tai sit se vincuu fyffeebä Ja jos heität sille kybän ni sit se hävii johki assalle mut sit kuitenci ilmestyy aina takas. Mä siis ilmoitin siitä jo sinne sossuille lasten suojeluun ja ne veici sen hetkeks mut taas se tuli niincu takas. Siis meidän nuorinta skidii ei niincu cucaan haluu suojella??? Se teini  nyysii siltä kaikki lelut ja  hankkii sit itelleen simaa. No toisaalta se on kyl ihan sitä mitä nää meiän päättäjät kai haluu, siis sellasta yrittämistä. Eiks niinku pienemmiltä saa pöllii nykyää??

 

Mut sit siis kyllästyin sen naamaan ja ratkasin sen näin. Voi että on kivempi katella tollasta kirkasta hyminaamaa.

383130_509446349090685_506235174_n-norma

Ja sit se pikkuskidi rupes huutaan sitä leluaan niin piti tehdä silleci sit jotain.

5vee-normal.jpg

Ja nyt on inqu rauha.

Peace and love,

Äiti-kulta