Me keksittiin ton Anzan kans tosi hyvä idis miten meitä pääsee heinä kuussa Iron Meidenin keikalle kolme kahen hinnalla!!! Tai siis se oli kyl vahinko kun ei me oltu varmoja et mitä ne varmatpäivät tarkottaa, et tarkottaaks ne niinku sitä et varmana ei käy mitää. Niin mä ekana aattelin sit et mä oon vaan lihonu mut sitku mä aloin koko ajan yrjöön vaikken ollu krapulassa niin sit mä tajusin että meillehän tulee SYKSY VAUVA!!1 Siis oikeesti, ihanaa, me käytiin tänään jo kattelees karva noppia ja rekisteri kilpeä ja wunder baumia sen vaunuhin.
Ainii mut nyt mä eksyin asiasta ku oon niin innoissaa <3 No kait se nyt tuliki sit selväks, et kun vauva on syksy vauva ja Meidenin keikka on heinä kuussa niin meit tosiaan pääsee kaks kolmen hinnal eiku siis kolme kahen hinnalla! Kantsii koittaa, viel ehtii. Eikä ne järkkärit vissiin oikein voi käskee jättään sitä kolmatta portin ulko puolelle oottaa..???+ Terkkuja kaikille muille paksuille t: syntynyt äipäks 22+4 <3