1583575.jpg

Meikäläinen sai häädön, eixs oo törkeetä? No onnexs toi mun uusi hoito Arska tiesi yhden kaupungin vuokra kämpän ja nyt mä asun sitten kimpassa Arskan pari kaverin kanssa. Lapset ei saanu kyllä muuttaa mun kanssa tähän joten ne asuu nyt isillään. Ne Arskan kaverit ei tietysti oo kauheesti jaksaneet sisustaa kun kerran on miehiä. Ei ollu ees verhoja ikkunoissa. No enhän mä voinu tulla suihkusta pois jos ohi kulkijat olis nähny suoraan sisään, tykkään nimittäin rasvata roppaani Pirkan kosteus voiteella yltä päältä ennen kun puen. No onnexs mulla sattu oleen tollanen perintö retro verho joka sopi melkein täydellisesti tohon oveen. Eihän siinä mitään tankoa ollut mutta laitoin nastoilla. On sitte helpompi vaihtaa talvi verho syksyllä.

Lisäxs toi mun stökis sopii väreistään tohon verhoon kuin satula sialle. Kyllä oikeestaan on tosi helppoo sisustaa silleen sävy sävyyn =) Ja huomaatteko, mulla on tollaset kaurapuuro-kroksit. Joku oli heittäny ne roskiin, otin talteen. En oo kyllä huomannu että niistä tulis semmonen saakelin palvonta olo, vaikka joku arveli aikaisemmin että ne olis pahuuden ilmentymä.

P:S: tein tästä innostuneena myös uuden aihe alueen tolla sisustuksamiselle. Ihmettelen ettei täällä sellasta vielä ollutkaan?!?!?!?!