Siis meillä oli perjantaina sellanen perhe työn tekijä. Mä en cyt ollenkaa tajuu mix se muca on työn tekijä, cu ei se oiceesti siis mitään tehny. Olin oiceen keränny sille duunii mut siel ne pyykit sit venas mua ku sunnuntaina heräsin. jotain se sit kans mutisi et sen piti päästä cotiin ajoissa ja ei cuulemma pidä skidei jos mutsi lähtee baanalle. No mitä vidduu se sit tecee. mut ei siitä ämmästä saanu mitään irti. pulputti ku tee pannu ja oli pacco laittaa pum pulii corviin et sai vähän aicaa olla rauhassa. Ja sit tiettexte ku törmäsin niinq masaan pitkän ajan päästä. ja sit menin niinq ihan hunnin golle. Tosi nastaa oli kyl ja siitä vois kertoo enemmänki mut se ei ollu nyt tän jutun aihe vaan se et ku tulin sit himaan tacas ni pöydällä oli jocu lappu et sossutg vei skidit ja SIT TÄÄ TUTTI PULLO!!! Siis mitä se tätsykkä on oikeen syöttänuy meidän juniorille???!!!! samiakki kossuu??? Siis mä oon kyl tosi tuoh duksis!! ne ei ollenkaa mietio mun lasten tule vaisuutta vaan niinq ensi juottaa niitä niinq cänniin ja sit vie ne johonki selviämis kotiin?

Pitäs cyt skriidata jolleci polii ticolle mut siis mä olen niin vihanen etten oikeen saa hermoo kuriin!! mistä m un pitä niinq alcaa? ja oncs hyvä jos sanon masasta vai en? ku se kuitenci on min ihan aika pitkä niinq suhde. oli vaan vähä taucoo ku sen muija heitti tiltit, mut siis se on pitkä stoori.

MUT SIIS SOITAX MÄ NYT VAIK pressalle vai myrky tys keskuksee vai mitöä teen????????

Vittu pitää hakee bisse. Apuu??

 

Äiti-kulta