Siis mä tänään luin ihan järcyn kirjotuksen hesarist jos joku valveutunu äiti oli huolissaan ku päiväkotilapset oli tuotu pulkka mäkeen turva liiveis hei joissa oli jocu meijeriilmoitus. Siis miettikää siskot??!! Meijeri!

Tällanenki uhka vaanii äitien pikku perkeleitä kullannuppuja. Mäci oon nyt tosi huolissani. Mut onneks toi mun Kolmonen on siis koti hoidos. Muuten se sais siis ihan väärii vaikutteita. mut sitä mä jäin funtsii et kai ne siellä päiväleirissä on peremmin tietosii noist kaikist vaaroist ku ne kuitenki hoitaa muiten tenavii ja jos niil on pulkkamäes turva liivit päällä ni ei mun Kolmonen voi jäädä huonommaks. Ei tiedä miltä se liivi siel mäessä pelastaa. Niin me äkkii bysattii tollanen heiastin liivi huomiseks.

Tosi makee ja on sellanen vindstopperiki. Aika paljo täs kyl oli vaivaa hankkii tarvikkeet mut löyty kuitenki valtsust. Ku kerran hesari lainas meitä ni nyt on vasta lainaiksen pakka ja tos on se juttu kans.



Ja ku noi teinitki välil hengaa tuol mäen alla ni tehtii sit silleki oma. Tohon piti löytää joku muivi pussi ja sit tota jeesus teppii. Nyt on turvallis olla mäes meidän muksujen. Kandee teiän muidenki kyl tähän jutskaa kiinnittää huomioo! Turvallisii liukui kaikille!


Toivoo Äiti-kulta


ps.muille kyl suositan tarvikkeiden hankintaa vasta perjantaina....*röyh*