meille tuli sit ne tädit kylään. Tosi kiva kyl ku ei o kukaan käyny pitkään aikaan. Mut aika nyrpeen näkösii nää kyl oli. ja yleensä ku meille niinku joku ite kutsuu ittensä ni tapana on et tuo ainaki juomat tullessa. No mä sit kaadoin kaikki loput jämät tyhjistä olut purkeista ku arvasin ettei ne juo mitään kuitenkaa ku tuli punasella autolla.  teini kävi nyysimässä siitä takavalon lasin ku kuulemma sopi sen mopoon. ei kai ne mitään huomanna.  No mut mä arvasin ihan oikeen ja avasin siin sit itelleni tölkin kun niille olin siitä muka ensin kaatanu lasiin. Ne siinä tyrkki sitä lasii edestakas. Nuorempi teini kuvas ne siinä ku ne sitä lasii tökki ja lupas laittaa sen naama kirjaan. Näätte sit kaikki.

Ne rupes sit selittää jotain et muka skidien kuteiden  pitäs olla kaapis!!??. Siis tietääkö noi sossut yhtään nykyteineist? Siis kaappi on sellanen josta revitää kuteet lattialle sen kaapin eteen ja sit siitä  otetaa vaatteet aamul. Mä en enää viitti niitä turhaan laittaa sinne kaappiin kun laitan ne siihen samaan kasaan. Ja sitä paitsi kauheen kätsää ku koira nukkuu siinä  aina yöllä ni typy saa sit aamulla lämpimät vaatteet päälle!! meidän ihku hauva <3<3<3<3<3

Oon kyllä tänään kuunnellu noita uutisii aika huolissa.  Ku lapsia niinku huosta otetaan niin paljo.  Ja se täti siinä haastattelussa sanoo että lapset viedään jos koti on sekainen. onneksi meil ei oo. Ja sit lapsista ei huolehdita. Onneksi me kyl huolehditaan. Aina annetaan niille fyffee ku mennään paariin. Voi sit pelata siinä narikan vieressä.

Mut sitä et skidit pitäs laittaa nukkuun!!?? Hei haloo!! vittu millä mä ton 170 senttisen 60kilosen  teinixin sinne sänkyyn kannan? pitäs kantaa vielä niinku ylä kertaanki. Kyl mä sit aamulla koitan se aina herättää. Mut yleensä se ei kyl herää vaikka kattiloita rummuttais.

Ja sit pitäs laittaa ruokaa. Hei haloo. Jotain rajaa! Mä yritin siinä sit sanoo et saarioinen laittaa meidän lasten ruoat.  Eiku pitäs ite laittaa. Vittu sit jos pitäs pakottaa noi vielä syömään mun laittamaa ruokaa ni olis kyl lasten suojelu oikeessa paikassa. Mä lupasin kokata noille tädeille ens kerralla. Syökööt sit vaik ite. Kuha ilmottavat edes hiukan etu käteen tulonsa. Mun pravyyri on se hernekeitto. Ja sit ei muka sais pelata tai kattoo teeveetä. No millä mnä sit noi saan pysyyn paikoillaan? ja kotona? sitomalla? Haloo!! pitäs käpy lehmii tehdä. Tais sossuil olla joku käpy rauhanen tiltissä. kauhee kaivuu olis jos nyt käpyjäki pitäs löytää. Ja sit sitä mä en kans tajuu ku eka tulee niinku kutsumatta ja ilman tuliaisii ja sit istuu nyrpeen näkösenä. ja sit kiertää taloa ollenkaa kysymättä lupaa. Sit ne lähti pois ku toi uros koira kovasti kiinty sen toisen jalkaan eikä millään meinannu päästää irti. Onneks ei kuitenkaa tallonu meidän viljelmää ku se oli vessan lattialla. Tais olla tenat paikoillaa.

Ne väitti et tulee uusiksi mut sanoin ettei tartte ku on nyt sit nähty. Et me voitas mennä niiden kotiin seuraavalla kerralla kattoon kuin ne laittaa ruokaa ja sukii toisiaan ja puhelee pehmosii. Mä voisin mennä antaa niille vaik sisustus neuvoi  ku ei niil kuulemma oo varaa sisustajiin. Mut sit ne kuitenki niinku arvostelee muiden sisustuksii.  *ei tajuu*

Ja voidaan ne kuulumiset sit vaihtaa vaik siel naama kirjassa. Kuha saadaan se kuva sinne kans.

Äiti-kulta