No joo siis hei niinku hei pitkästä aikaa! Oon vietellyt hiljais eloo ku basisti lähti kauan sit keikka reissulle ja niinku vei mun kameran. Mut nyt se on taas takas niinku mun luona <3. Ja siks mul ois niinku varotuksen sana teille kaikille. Siitä suojaamattomasta seksistä.

Kun se tuli takas niinku terhakkaana, ni me sit niinku harrastettiin sitä seksii. Mä säästän teidät silleen yksityis kohdilta *punastelee*, mut niinku tapahtu kaikkee ja sit mä silleen niinku putosin sängystä. Ja katsokaa ny miten kävi. Pahasti. Ja sattuu. :( Tuli niinku tollanen jälki käteen.

1310763.jpg

Mä oon silleen kuullu et ois niinku jotain ehkäisyy ettei tekis niin kauheesti mieli? Oisko jollain niinku jotain vinkkei? Mä oon tähän asti luottanut vaan siis niinku niihin Varmoihin Päiviin (siis silleen päiviin misson vee. KeskiViikko ja lauVantai) Hyvin on muuten toiminut, mut nyt taas niinku kävi näin.

Sharlotta Äggfalck