Hei kaikki pitkästäaikaa!

Ajattelin nyt taas agtivoitua kun toi kevät aurinkokin alkaa hellimään ja tulee euforiat ja muut sellaset mieleen. Itse asiassa mulla olis yks ongelma, johon haluaisin saada apua ja uskoisin, että joko paskamutsikamut tai sitten lukiat osaa auttaa mua! Ja samalla siis kanssa sisariamme samoissa ongelmissa *puss*!

Eli mennään itseasiaan. Siis oikeesti tärkeisiin perus asioihin eli meikkeihin eli kaunistautumiseen. Ja nyt ei tarvi siellä kenenkään huudella että tää olis naisten alistamista ja välineellistämistä vaan ihan oikeasti jossaki tutkimuksessa, en muista nyt missä, mutta kuitenkin, oli juttua siitä, että naisen kaunistautuminen on OIKEUS ja siitä pitää pitää kiinni. Mä ainaki meikkaan ihan itteeni varten. Musta on NIIIIIN kiva saada huomiota miehiltä joten kyllä mä itte siinä jään voiton puolelle. Mä en tajua miten muka se vois olla jotenkin naisen välineellistämistä, mieshän siinä lankeaa ansaan :-DDDDD!

Mutta siis se ongelma. Anteeks puhe ripuli, se on vaan toi kevät aurinko, hih! Olis tosi kiva esitellä teille mun meikkivalikoima ja schamppoot ja kynsi lakat, mutta mä en jaksa nyt ettiä mun kameran piuhaa tähänhätään. Ja musta olis tosi ihanaa nähdä millasta kosme tiikkaa te muut käytätte että jos joku vaan viittii joskus postata aiheesta, niin ihan vapaasti vaan en mä omi tätä aihetta.

Mut siis se ongelma lopultakin!!!!! Mä oon siirtyny egolokiseen kosmetiikkaan ja sehän on aina parempi ihmiselle. Ei tule mitään reagtioita ja niinku pysyy paljo terveempänäki. Tietty ne on vähän kalliimpia, mutta nyt kun mä tavallaan asun raksun kanssa yhdessä, niin on mulla varaa panostaa itteeniki! Tai oikeestihan me ei asuta yhdessä ku sillä on se oma  yksiö vielä, jossa se muka asuu virallisesti, jotta mä saan yksinhuoltaja lisän mun lapsi lisiin ja asunto tukeen. Ja eläkkeeseenki tuli sellanen indeksi korotus vuoden vaihteessa niin sen mä päätin ihan ilman muuta käyttää vain itteeni.

Egolokisessa kauneudenhoidossa oon kuitenki törmänny kahteen ongelmaan. Ripsiväri ja dödö. En oo löytäny hyvää luomuripsarii ja jos jollakin on kokemuksia näistä niin pliiis kertokaa tässä!!!!! Mä en haluu näyttää bandalta kaupunkilla kävellessä ja noista luomuripsareista en oo löytäny sellasta, joka ei valuis silmiltä alas. TOinen vaihto ehto on siirtyä takas epäluomuripsiväriin. Millasia ripsareita te käytätte?? Onko kellään kokemusta siitä uudesta olikse nyt maipellinen vai kenenkä se olikaan ripsarista? Ja sitten se dödö!!!!!!!!! Ai kauhee kun ei ollenkaan haluais laittaa kainaloonsa alumiinia vai mitä ne antipersperantit sisältikään, mutta kun ei toi luomuteutorantti riitä!!!! Mun on ollu pakko sipasta sen päälle vielä vähän varmuuden vuoksi antipersperanttiaki. Vaikka mä kuinka pesen ja kuivaan ja yritän välttää hikoilua, niin silti mun kainalot lemuaa ihan ka-ma-la-lle jossen käytä sitä antipersperanttia!!!!! Laittakaa ystävät rakkaat tähän parhaat dödövinkkinne ja jos jollakin on kokemusta egolookisista dödöistä, niin niistä kans siis mieluusti. Kiitti ja ISOT HALIT!!!!!!!!

 

virtu alli