Ihq lady on laittanu meille seuraavan kisa otoksen

hei vaan kaikki paska mutsit!

Must noi teiän kisaan osallistuneet joulu kortit ei ollu niinku silleen toden mukaisia niin mä sit päätin laittaa tälläsen oman taidepläjäyksen kisaan mukaan. Mun mielestä kuvassa on kaikki jouluiset elementit hyvässä palanssissa eikä kuvan arvoo vähennä yhtään et joulu omenan makunen siideri pullo on niinku juotu. Ja vaikka mä olen helsinki läinen niin kyllä mä nyt aina PORON tunnistan kuvasta! Must tää kortti olis niin ku tosi tärkee julkaista että lapsetkin oppis luonnossa elävistä villi eläimistä.

2144362.jpg

Jouluja vaan sinne paska mutseille, olkoon pukin pussit pullollaan teitä varten

Lady manhattan

PS. Mä kans kirjoittelin pienen joulu tarinan omaan blogiini: http://ladymanhattan.wordpress.com/2008/12/13/onkos-taalla-kiltteja-lapsia-ho-ho-hoooooo/