Ette usko mitä mä löysin eteisen lipaston perältä! Siel oli naapurin viime keväänä tuomia kukka sipuleita. Mä unohin ne sillon sinne, kun en tienny miten niitä käytetään. Tietäskö joku miten ne on tarkoitus valmistaa? Mä en oo koskaan ees maistanu kukkasipuleita, mutta epäilen, että sitä vois käyttää johonki itämaiseen ruokaan, kun siinä on toi kukka eessä. Mä oon joskus syöny itä maista ruokaa ja siinä oli sellanen jännä sivumaku. Aattelin kokeilla itekki joskus esim. pakastealtaasta löytyy sellasia käteviä suikalevihanneksia niin voisko siihen käyttää noi sipulit? Auttakaa! Pitääkö ne ulommaiset kuoret ottaa pois kuinka syvältä? Musta tuntuu, että sellast lehtevää kuorta on siinä aika paljon päällä. Vai pehmeneekö ne esim. keitettäessä? Kauheeta kun on näin avuton keittiössä!

ps. siivoaminen tuntuu paljon mukavammalta kun käy aina välillä netissä. Mulla on muutama keskustelupalsta, joissa käyn tsättäämässä päivittäin. Päivät menee paljon nopeempaa nykysin, kun on jotain tosi kivaa tekemistä. Joskus mä vielä istun aamukahvikupillisella kun kakarat jo tulee koulusta. Tää kotiäitiys on oikeestaan aika ihanaa nyt kun pienimmätki on päivät hoidossa, niin ei tartte sitä rääkkymistä ihan koko päivää kuunnella. Harmi, ettei ne voi ottaa päikkäriin noita koiria, kun sen kanssa pitäs touhuta niin paljon :-).

Kyselee Virtu Alli