Tosi ihanaa, kun voi jakaa näitä vinkkejä täällä toisten kanssa! Nyt kun on ollut niin paljon puhetta noista kasveista, niin mä jaan teille oman kätsyn vinkkini viherkasvien suhteen. Tää on taas sellanen laiskan ihmisen oivallus.

Jotenkin musta on tosi vaivalloista kastella kukkia, enkä mä jaksa koskaan ees alkaa etsimään kastelukannuakaan. Olenki ratkaissut ongelman kastelemalla kukat suihkukaapissa. Egologisena ihmisenä mä tietenkin käyn itse samalla suihkussa tai oikeastaan kun käyn suihkussa, niin kastelen kukat siinä samalla. Tälleen köyhä yh-äitikin voi matkustaa samalla mukamas lomalle jonnekin ropiikkiin tai kylpylään ja taas jaksaa! Ei sen ittensä palkittemisen tarvi aina niin vaivalloista tai kallista olla.

Täällä blokissa voin kertoa myös kukkieni hyvinvointiin liittyvän salaisuuden. Tätä ette kyllä kerro mun äitille! Tää oikeastaan on taas yks mun loistavista ideoistani. Mua jotenkin ällöttää ajatus siivota sitä suihkukaapin pohjalla olevaa viemäriin menevää putkea, kun jotenkin tuntuu, että pissa tarttuu kiinni siellä olevaan töhnään. No, ehkä tää on vähän noloaki, mutta mä pissaan nykysin suihkussa niihin kukkapurkkeihin! Joku sano, että kaupunkin pusikot rehottaa siksi, kun äijät virtsaa niihin, niin mä sit aattelin kerran siellä suihgutellessani, että se tosiaan saattas tepsiä noihin kotikasveihinkin. Onhan nekin joskus alunperin olleet ulkokasveja.

465950.jpg

Vinkin tarjosi Virtu Alli