Hei anteeks mut mun on pakko pyytää apua! Aattelin että jollaki saattas olla ratkasu mun onkelmaan. Siisku meillä käy semmonen perhe työn tekijä (sori mutten jaksa nyt alkaa selittämään mikä se on jos joku ei sattumoisin tiedä) ja mua ärsyttää kun se joka kerta huomauttelee Brooke-Yasminen pienistä mustelmista. Siis ihanniinku se luulis, että mä olen aiheuttanu sille niitä!!!!!!!!!!!!!!!!! Halooo! Ihanniinku tommonen alle vuoden ikänen ei ittestään vois itteensä muksautella kun se jo nuhjuaa pitkin lattioita ja nousee tiski kaappiinki. Mua sitte muuten ärsyttää kun se kiikkuu jokapaikkaan, enkä mä saa KOSKAAN istua rauhassa tietokoneella tai muutenkaan tehdä yhtään mitään omaa juttua!!!!!!! AAAARGH. Pakko muuten kertoo kun se istu siellä kaapissa ja meinas vetässä naamaansa tiski koneen huuhtelu kirkasteen ja mä kerroin siitä sitte tolle sen isälle eli mun äijälle, niin äijä tokas että se on isänsä tyttö <3 (siis se tais lopulta uskoo, että se on sen??!!). Mutta siis se onkelma on semmonen ku se perhe työn tekijä siivoaa aina meidän tiski pöydän ja muutenki pöytä tasot, keitto komerossa tai mikä se nyt sit onkaan, niin jotenki musta on alkanu tuntuun, että mun pitäs ennen sen tuloa siivota pois kaikki siideri tölkit kun se kattoo niitä aina jotenki merkitsevästi. Ihan ku kaikki äitit ei jois joskus siideriä?!!! Sit se nostaa ne pois pöydältä ja laittaa muovi säkkiin siivous komeroon. Siis ihan kiva, että laittaa, kon olen mä huomannu, että niiden ympärillä alkaa pörrätä helposti semmosia pikkusia kärpäsiä (hih, mulla on kärpästen baari?!!) ja mä en kauheesti tykkää niistä kärpäsistä kun ei tiedä mitä kaikkee ne levittää ympäriinsä. Niin pitäskö mun teidän mielestä piilottaa ne tölkit jonnekkin ennen sen meille tulemista? Antasko se musta vähän paremman kuvan sille? Se ei oo mulle sanonu mitään mutta ko musta on alkanu tuntumaan, että pitää mua huonona äitinä tai jotain ja varmaan puhuvat työpaikallaan sitte musta. Niin ja  Siis onko teillä muilla joku selkee järjestelmä noille alkon ja kaupan pulloille joka toimis? Kertokaa miten mä saan järjestykseen tän jutun kun se on alkanu oikeesti vaivaamaan muaki.

-Virtu Alli-

ps. anteeks kun en ole ehtiny pitään keneenkään yhteyttä! mä en ehdi enää baariin ku on toi pikkunen (Brooke-Yasmine <3 eikä mua kiinnosta ne saatanan kynttilä paartyt ja emmä jaksa ketään kuttua meille kottiinkaan mut olen hengessä mukana niin sanotusti.