552748.jpg

No siis ensiksin. Juho-Pecca aina vappuisin narisee ettei sil oo mitään tekemistä, niin mä järkkäsin sille Puuhe-Pete pisteen meidän olkkariin. Saa tos nyt sit puljata tänään kun meille tulee vappu vieraitakin eikä niillä oo ees lasta että leikkis Juhis-Pecciksen kanssa.

552751.jpg

Sit toiseks. Meidän Heca ku on niin näppärä käsistään, niin me vähän sisustettiin meidän keittiöö uusiksi. Tässä on uusi työtaso asennettu. Löydettiin muuten eri halpa työtaso kirppikseltä! Eikä siinä oo kuin 8 puna viini tahraa. Mut täs sit miehille vinkki miten kiinnitetään työtaso elekantisti. Ruuvi vaan surrsurr tosta läpi noin.

552749.jpg

Ja kolmanneksi. Toi pitäis kyllä olla niinku pystys tai jotenkin toi kuva. Mut me laitettiin keittiöön tollasta kauniin väristä muovitapettia, sehän menee ihan kaakelista! No sit me saumattiin sitä niinku vissiin oikeita kaakeleitakin saumataan, mut me saumattiinkin sika pleksillä (tai jotain sinne päin, Heca tietäis). Me jätettiin tommonen koriste reuna siihen. Mä kun tykkään siitä feng bzuista niin täs mä sit aattelin että jos mä joskus hellaa käytän, siis ihan niitä mustia rinkuloita, niin täytyy olla jotain feng stbuita että se kokkaus tilanne on sit tasapainossa.

Mä oon niin happy tosta uudesta lookista meidän köökis!

-Marce-