Kun oli aiemminkin puhetta jo siitä, että on kauhea stressi kun tulee vieraita, pitäisi paikat kiiltää. Ja samoin tietty kun itsekin käy vieraissa, niin toivoo että siellä on sitten vedelty paikat kuntoon.

Meillä oli saunavieraita, ja mulla sit vähän stressasi toi saunaosaston siivoominen. Kun ei yhtään olis huvittanut. Mutta sit mä keksin et tunnelmaa olla pitää! Kun pimensin saunaosaston rikkomalla kaikki lamput, niin kukaan ei erota hiuksia lattiakaivossa ja sotkuja kaakeleissa ja likaisia lauteita. Ihan loistavaa!


Kynttilöillä laitoin mukavaa lämmintä tunnelmaa, oli tosi kivat saunajuhlat! Laitan teillekin kuvia tästä, tossa ensimmäisessä mä oon lauteilla, ja sit se toinen on kun mä oon tuolla suihkuosastolla. Ei näy sotkuja!

Toivottavasti tääl ei käy ketään miehiä kattomassa, kun mulla ei oo mitään vaatteita noissa kuvissa päällä..

 473776.jpg

473779.jpg


Hani