Joko toi ittensä kuvaaminen on tosi vaikeeta tai sit mä olen vaan tiättex vähä tyhmä. Mul kävi just niinku Santul. Toss alhaal on siit todiste. Onneks mä pistin lauantain ennen ku mä lähdin tohon meiän lähiöbubiin tota vedenkestävää ripsaria. Mä ostin tommost ihanan sinistä ripsarii siwan alekorista yx päivä <3<3<3<3<3

Otin mä tost uimapuvustki sit kuvan, mut mä jouduin pistään sen lattial. Sori hei ihan kauheesti, et te ette saanu kunnon uikkarikuvaa must. Sori sori! Se tos puvus oli kyl vikana, et se oli kauheen lyhyt. Tiättex sillain et meinas koko ajan tulla toi puskurivarustus vex tost kaula aukost ja sit toi haarokappale tunki sinne. Tiättex mitä mä tarkotan? No tiätte te!

Se meiän 8 vee osas tulla ihan itte muute siält pienotunnilta kotiin. Vähäx mä olen ylpee mutsi! Kyl se on niin et kun on fixut vanhemmat nii on fixut lapsetkin!

-Tintti-

481698.jpg  481702.jpg