Tualla jossain luki: "Ihmetteliä hei, se meitskien osoite on tuolla jossain vasemmassa laidassa noiden gategorioiden kaa. Tai ainaki oli joskus just nyt en nää ko unohdin luku lasit töihin. Sitä kyl ei lueta ihan joka päivä eikä väldesti joka kuukaan, mut luetaa kuitenki. paskamutsi (@) gmail.com siis."
 
Mää oon tuijottanut tota vasenta reunaa ny viikon, ja se on edelleen vaan harmaata. Eli harmaata kai on paskamutsin elämä. Vaimolle kun kerroin niin se vähän auttoi jotta saan tämän sähkö postin postiin:
 
Täällä ÄippäÄijä vaan funtsii sellaista että toi pulkkailu on perseestä. Taas vedin lasta pukassa ympäri taloo kunnes tupakat loppu. Siis jos mä olisin tennyt että tungiessani lihaa tohon naiseen mä saan tälläisen perässä verettävän mallin niin olis kai jääny sekin sekstaus.
 
Siis tää talvi on ihan syvältä,mää joudun kiskoon tota vaahtosammutinta joka päivä ympäri taloa, ympäri ja ympäri.Ja toi vaan makaa. niinkun mikä tää idea on. ensin puetaan 2 tuntia ja sitten kiskotaan tunti. Ihan perseestä. eikä toi jätkä ole koko talvena tehnyt ulkona mitään muuta kun maannut tossapulkassa.
 
Mitäs mieltä te kasvatus ammattilaiset olette mun ideasta. Jos mää nykäsen ton lampaantaljan tuosta paskaratin ja lumikolan välistä, niin paleltaako sitä sen verta että 10 minuuttia kiskomista riittäs? Mä olen jo koettanut kaataa sitä hankeen, mutta se oli siitä vain hauskaa.
 
Siis auttakaa ny. Mulla on käret niin rakoilla tosta kiskomisesta että en saa enää tölkkiä auki.Apua.
 
Nm. ÄippäÄijä (siis koti isä, siis ihan sika luuseri)