Ennen ku vuosi pääsee uusille kwartaaleille tai vuosille ni me vihdoin topakoidutaan julkaisemaan rakkaan vakkari lukiamme taidolla ja näkemyksellä laadiman horoskoopin!

--------------------------------------------------

 

 


 

Pazsqa Muztseille ihqu ekana julkastu

 

(Mailman Ensi ilta!!!!)    

* * *   ;))))H_ö_r_h_ö   S_k_o_o_b_b_i ((((: * * *

 

laatinu: HÖrhö Mutzi

aian jakso: Eli hiihto lomast påsk looviin 2010


*Fisut:


Täss goopis aiateltiin kyl alottaa just tasan fisuil koska ne on niinqu eniten tos nesteess ja siis niinqu tasa bainoss kans sen kanssa. Joo, just lu’itte  oikein fisuT, kato nää nähdään sit kahtena. Hörhöilevää utuu ja ohutta ylä bilvee. Ihan sumeeta. Mutt Ah, niin romandtista… ja tusqasta. Fishit kekkaa kyl tusqan taka puoleensa ja ottaa näbpylää (vaikk näbbylät ja ihot tumat onki kyl enemmänki to Sgorpparin alaa, hysst!) ja liiqa varvasta vaikk mistä, esim siit et pitäs niinqu tisqata, tai siivoo kämppä: täy_sin mahdoton ja absoluutisen Ebä relalistinen aiatus siis, Brojekti kestävyys niiqu nolla! Kissa kyl paijjataan ja kaikkii surkeit pummei ja muit koti elämii, kaikki mitqä on jotneki sukass jamassa, vaik siipi rikko varis, joka on ihan selväsi nääääntymässä kuolemaan snaga rin kyljessä hambbari biitti nokassaan. Tai naapurin ”heitteille” jättämä koira, se on haukkunu pari tuntii ja nyt sitä pitäs lähtee palo tiqkaiden kautta sit niinqu pelastaa ku sBaider män!!!

 

*Puqki:


Eikä to_della-qaan mikään joulu sellanen!!! Täs tullaan ja kybällä suoraa päin seinää!!, onxc jotai niinqu valittamist, häh!?!!! Lempi väri: Punanen. Alus vaatteet: Puna Cet. Raivo: Punasta. Älä kysy mitään. Älä auta. Älä tuu neuvoo. Älä vaa helevatussa tuu mitenqää urpoo!!! Mä oon eqana ja käärään tän kämpän just remonttiin. Ai niinqu toi hylly pitäs fixsaa?? Noeise mitään, mä tyhjensin samalla koko kaapin ja kellarin ja naapurinqki kellarin toho pihalle ja alan ihan tasan paliqoist pistään tätä kasaan…!!! Pääasia et on Työn ääniä!! Ja härinää! Ja kyl sit kylmä bisse tai itse asiassa se punkku (PUNASTA!) maistuu.


*Härkä/Lehmä:


Ai mikä skooppi, emmä tota veräjää on ennen huomannukkaan. aijaa… joo… ans kattoo ny! Ei täss ny hätäilemään kande ruveta. Tehään ihavvaan rauhallisesti mut tehdään sit kans kaikki, joohan? Työn idea on siinä et tehdään ninnqu työtä ja kauhu olis se jos työ loppus, sillonha ei ois enää työtä! *kauhistuu* Mut onneks toi bissen kippaaminen ja Gabanossin syönti kin käy iha työstä, slurps! Ite päine ku muuli aasi. Ja jutaa sit sitä samaa kavio uraa. Sinne. Ja takas. Ja kuse oli niin kivaa, ni sit taas sinne. Ja Vaihteen vuox sit tietenki takas. ja. niin. edellee. Elän radan tylsimys, ai miten niin??!! Mut ah niiiin lämmin ja romanttinen ja tykkää sit nii kodista ja kaigest kauniist ja mikä kiiltää ja tieteski musiikist, taiteesta, joo! On se sarmantti kuitenkin toi jörrikkä!

 

*Gaxsonen:


 

Ai miten niin sgiztso?? Kylmä pystyn tähän kun on kunnon vehkeet, -hei heitä se luuri tänne vähä! Annas mun hoitaa tää homma, NÄIN se tehdään! Kuuletsä mikä solo osuuden toi gitaristi heitti? mä voin esittää sulle mun version, mä kehitin sen eilen ja latasin sen mun Ipodiin ja Bpostasin muuten jo juuTubeen ja Paskixsiinki. Hei, emmä ilmasex mitään nimmareit anna mut mullon mun pee är firma…*viuuuh, katos jo! *

 

*Krabu:


la. Joo nestees ollaan, syvällä ja poikittain. Yyyyh nyyh, mullon mummutzii, exää, himaa, hoitoo,lempi kaali laatiqkoo ikävä. Mä tein sitä kakaroille viikoxk ja pagastinqi sitä pahan päivän varalle ettei niinqu shiiva vaan lopu, eli sois kyl niinqu gatastrooffi. Mä muictan kun kerran meiän suku juhliss oli se Turnun tzinabbi loppunu, mull meinas mennä Gabanossi väärää kurgkuu, mut kyl mä niist mummon etikka kurkuist tykäsin, join sen etiqanki kun viinasket pääs kans loppuun…

 

 

*Jellona/ -Tar:


Hei onxc mun tukka hyvin??! Ihquu ku tääl on tällanen meininqi ja ihanasti niinqu Työn ääniä! Mä rrrrakastan kattoo kun hyvä groppaset miehet higoilee ylä ocattomissa. Joo kyl noi ocattomii pitää niinqu tukee, mä ainaqi siis ihan hihqun innost!! Hei voisiztsä hani pupsi tuoda mulle lisää cidukkaa *flirt, vink, vink, heilauttaen fledaansa* -Hei emmmä nyt kelle vaan anna mun luurin numeroo, mut hei osaatsä poraa hyvin keittiön hyllyi?? Mä tarttisin vähän apuu *ujo katse ala viistoon*. Jos sä haluut, sä saat saattaa mut sun mersul / harrikal / alfarååmeoll mun himaan, joo, se on ihan täss lähell hei *työntää rinta vaructustaan eteenpäin, blink, blink*

 

 

*Pihtari:


Mä viiqkasin mun sukat ja alus byxsat heti qu mä olin silittäny ne. Nyt ne on aaqkos järiestykxcess mun vaate kaapis. Sit mä hillosin ja leivoin ja koqkasin ja juoruilin naapurin ämmän kans, mut vitzi kun noi kersat koko aian niinqu häirizsee: ne on kuickinu tieto konen ääres ja datannu varmaan sata tuntii, hel vettu ku tääl ei saa edes rauhas nukkuu päikkäreit kään. Vaik mä pimencin koko kämpän, niin silti tost tulee tommonen pikku valon striilu, seinälle, emmä millään pysty goijaan, täst kyllähtee pupuilliqi öögast hanee niinqu.

 

*Talous vaaqa:


Siis otakcmä ton vai otaxsmä tän, ku toi aa) olis niinqu paremmin sointuva kylppärin pyyhkeisiin ja bee olis niinqu romanttisembi viahto ehto (miättii wecku paprun väri sävyjä tarjous talossa tai sit Stokcgalla. Käy tietski molemmissa, et näkee niinqu vali koimat, ennenqu voi siirtyy edes miettii mitä päättäs). Tää on tosi tsressaavaa onxc niinqu päätökxcii ihan pakki tehdä, enkcmä vois ostaa siis molempii? Joo semmä teenqi. Mullon kuitenqi kaapiss eri vuosi kerta wetcku bapruu, ulgo mailtaki ostettuu ja pinkkii ja pupun kuvioisii, emmä voi mitenqää lispsuu tollasis finesseiss jos vaik joku hoito tulee yöxc *keimallen kikattaa naicellisesti*

 

*SGorppari:


Hei, mitään mitä mä sanon niinqu eisit saa julkistaa, mä oon ihan niinqu privana täällä. Ja mäkyl on tutkinu sunki taustat netis et mulle on aika klaarii tää koostumus. Tosin mua kiinnostaic niinqu vielä tietää et mist niinqu sulle selvis… Hei ei sit mitään qasvo kuvaa tai gommenttii lehteen, sano vaan hei et myöntäen kielsi tapahtuneen, tai jotenki tosi neutraalisti. Mut kylmä siis niinqu uh-uh-hurrrjan rragactunu oon! Mut eitää Musta mitenkää nopeesti menny, imuteltiin heti alku illasta ja sillee, tatskat tuli niinqu iha vahingoss tos lasku humalan hämäräs, joo kyl ne neulat sattu sillee ihanasti!! Ssssai joo givasti noi ardenaliinit ja muut hörmöönit börräään et hurrrrhh’ vaan !!!!! Punacta Ja Mustaa. Tietty. Mut vaan piilos, civiilis ihan vaan peessii ja jotain neulas raitaa.

 

 

*JoutsKari:


Joo ulgo ilma ihmisii ollaan, autssh, meinasin kaatuu skedellä böpelikköön ku tollee häiriztsit meitzin menoo, koirat pääs kans karkuun, kun mä olin kissan hiekkaa roudaamas partsilt alas. Kolmannest kerroksest on kato kätsyy kipata hiekat alas –mä kekkasin just äsken ton jubakan, ettei naapureiden tarttis aina valittaa rapuss ramppaamisest, ne kysy just onkxc meil hevonen puu kengät jalas lemmikginä kin. Nyt on sellanen style ränni meigän bartsilt alasasti pihalle. Siält on sit hyvä käydä kerran viikossa ne gatin kagit tyhjentämässä meiän piha rosgikseen. Tai hei! ehkä mä saan naapurin kakarat kin innostuu tällasiin piha talkoisiin niinqu, vois aina käydä tyhjentelemässä tota kouruu sielt pihan puolelt, kylhänmäkin haen viikottain niiden mumskin papru roskat noin niinqu ihan yctävän palveluxena.

 

*Nauris;


Ei täst varmaan mitää tartte kirjottaa ku eine kuiteskaa usko eikä edes lue mitään stratos gooppii. Joo kauniita on, jylhii ihan, mutt ei ne ite mitään hyvää itestään usko kun on aika epä luulosii. Ja ujoja. Kuuluu tähti gaartin nahka rotzi jengiin Talous Vaa’an ( joo kuulitte siis luitte oikein: vaa’an, sillä ei tou_della_Kaan oo Vaakaa kellä ei ois niinqu nahka rotzii kaapissaan roikkumassa! No joo ei tietenkää niillä joil se on just päällä, heh-heh!) ja Sgorban kans. Ja ujo uden ne sit onnistuu biilottaa ylemmäärä seen kars giu teen. Eli ymmärrä nyt sitä. Mut Fish ymmärtää :) se / ne Onki melqein niiku ainoot jotka onnistuu kutitteleen Gauriiden herkkii Sydämen kielii niin et ne alkaa laulaa (no ei tietenkää ne Snauriit, mut ne kielet naukuu silleen mugavasti et Nauris ihan hergistyy *smakq*). Hitaaaaasti mutta hitaaaaaaaasti ja varrrrmasti ne kiiiiiipeee elämässään kurjuudest kurjuuteen ja lopult göyhyydest loistoon. Hillittyyn.

 

*Votskimanni:


Heyyy, miss mennään??maass vai kuus?!! Ihammiele_TÖN idis pukkas just, tän mä toteutan sale varmasti. Tää on ihan guningas idea!!!!, mä ratkasin niinku ton univertsumin arvotuksen, mä kirjotan just paraikaa kirjaa ja parii fitkzonii siit, Koti kadust ne on ottanu yhteyt jos mä voisin jatkaa niiden jUbakoita. Antakaa mun olla rauhas *ärähtää* , äläkä koske mun kyniin, mä oon ite ne förannu eri mestoist, ei noittommo sii mistään saa, edes rahalla. Bisseen voisit heittää vähän vadelma hilloo sekaan, Perliinis algu asukkaat diggaa just tommost, mä olin siel ennenqy muurit murtu… tää on tosiaan ihan ging sais idis, meitsist tulee miljonääri täll menoll, ei kandee kyl enää huomen paljo duuni ilmotuksii enää edes katella netis, tää on kylnii greisi idea, ihaku Cpeden lumi Lingo!!!!!!

 

------------------------------------------------

<333333333333333333333333333333333333333333


Kiitti Hörhö mude täst hienosta roskoopista <3333333333333333

t. sihteericcönä taas toiminut Pamela <3