Taas on vettä virrannut vantaan joessa muutama kuutio siitä kun viimeksi ollaan luettu meiliä.Hirveesti menee aika nykyään suomi24:n senssi puolella, ei meinaa muistaa muuta ollenkaan kun koneelle istuu. Mutta mahtavasti käy flaksi siellä, suosittelen kaikille!
mutta asiaan:

Pirjo ihmettelee, että ei kai aikuinen askartele. Ymmärrettävää tietysti kysyä 33 vuoden opettaja kokemuksen jälkeen ja koulussahan voi laittaa lapset askarteleen. =)
"Kokeile sukeltamista, jousiammuntaa tai vaikkapa laskuvarjohyppyä" ehdottaa Pirjo. Tässä onkin haastetta kerrakseen, siskot! Kokemuksia kehiin siis! Onko joku jousi ampunut tai laskuvarjo hypännyt ja miltä tuntui? Ansun tiedän kyllä savu sukeltaneen, muistatte varmaan sen kun niitten hella syttyi palamaan. Läheltä piti ettei lentäny Ansun lusikka nurkkaan! *tekee ristin merkin*

*-*-*-*-*
*-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-*

Nimi merkki uskollinen lukija toivottelee näin:
"Hyvää Naisten Päivää kaikille naisille !!!!"
Kiitos muru <3 <3 Kuin myös Sinulle ja kaikille muillekin siskoille toivotamme myös me!

*-*-*-*-*
*-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-**-*-*-*-*

NIIIIIN hellusen kuvan on lähettänyt puolestaan Huolestunut äitee <3 <3
j
a kirjoittaa :
Hei, ensinnäkin tosi mageet sivut.. Oon aina tosi kade kun keksitte vaikka mitä käytännöllisiä vinkkejä ja jaksatte ratkoa muiten onkelmia. Siks mä nyt uskallan kääntyy tein puoleen. Teil kun on aina niin herkullisia jauhe liha ruoka ohjeita tuol saitil ja mein lähi kaupasa ei myyä jauhe lihaa. Oon joskus ettin rismastakin niil kun on tosi iso kuiva muona valikoima mut en löytän sieltkää. Ettink mää vika hyllyst? Onk se jauhe liha siel tein kaupas samas mis on vehnä jauhot vaiko niitten pussi kastikkeitten kans? Mä oon tuolt kastike osastolt ettin kun eiks sitä jauhe lihaa oo niiku kastikkeenakin?

Ja sit kun tyä tiiätte tost lasten kasvatuksestkin nii paljo et mitä mä teen ton mein pojan kanssa kun se ei koskaa tuo situkkaa äiteelle kun käy kaupassa? Se sanoo aina ettei kaupan kassan täti muka myy kun sil ei oo papereita. Mä oon jopa laittan sille paperia mukaan et on antaa sit sille tätille. Mut ei oo kuulemma oikeen laista paperia. Ei ne multa koskaan mitään paperia haluu. Millast se paperin sit pitää olla? Mä oon jo kokeillu sekä paska paperin sekä piirustus paperin.  "
 
1470005.jpg
 
Eikö ole sulonen pikkunen! <3 <3  Ja vastatkaahan siskot huolestuneen kysymyksiin
nyt joku just koputtelee mesessä, mun on ihan pakko mennä kattoon kuka ihana se nyt on

Pamelanne <3