571745.jpg

Mä en oo pitkään aikaan jaksanu osallistuu tääl blokis vinkkien jakoon, kun mä en oo jaksanu tehdä yhtään mitään muutenkaan. Mut tänään mun oli pakko jaksaa raahautuu kauppaan ostaan tamppooneita ja samalla kekkasin että nykysin kaupasta saa valmiiks tehtyjä sändwitcheja! Tosi kätevää. Nyt mä alan korjaamaan mun ruokavalioo terveellisemmäks ku noiden valmisleipien ansiosta voin ottaa taas leivän ruokavaliooni. Tänään mä tosin halusin herkutella ja ostin katka rapu sändwitchin. Mä en tiiä muuten mitään niin rasittavaa ku leipien tekeminen ja kuivaa leipää ei vaan _voi_  syödä. Tässä aikusuudessa inhottavinta on muuten se, että äiti ei enää voitele leipiä, ja sikspä mä en ookkaan syöny leipää kotoo muuton jälkeen just ollenkaan (ja siitä on oikeesti valo vuosia aikaa!). Et jos niinku meidän äiti teki mulle maailman parhaat leivät valmiiks, niin nyt ne tekee sit Atrian tätit :-).

-Virtu Alli-