Kuulin tuossa ohimennen naapurien juttelevan keskenään loma rahoista ja loma korvauksesta. Mää pääsin siihen käsitykseen että loma korvaus on semmonen että sitä saa jos ei pidä lomaa ja loma raha on semmonen mitä saa jos on lomalla. Meikä-tyttö haukkana syöksymään sit KELAan :) Selitin ihan onskuna sille tädille että mää voisin nyt ottaa semmosta loma korvausta kun en oo siis tosi pitkään aikaan ollu lomalla ja saman tien loma rahaa koska ei mulle nyt loma pahaa tekis, luottamuksella viel kerroin et loma seuralainenkin ois ehkä tiedossa :))) <3 Sitte vielä sanoin et asiaa helpottaakseni voin kyl ite varata sen loman netistä ettei sen KELAn naisen tarvi, et mä voin vaik jostain tsääreporin sivuilta kyl varata lennot ja hotellit ja muut. Mitä tekee KELAn tätsy? Se alkaa selittää et nää termit on koskee vaan työssä käyviä ja palkkaa nauttivia ihmisiä! Siis mitä tää nyt taas on?!?!? Aina saa kärsiä, p***kele! Sit ehdotin sille et voisin ottaa niitä matka korvauksia kuitenki siitä et ajoin ihan sinne KELAn konttorille asti ja mielummin käteisenä ku olin kuiteski siinä kauppaan menossa mäyriksen hakuun. Ja sit et voisin ottaa matka korvausta myös siihe jos lähen jollein tsääreporin reissulle. Se täti vaan kattoo mua ihan ku ei ois ihmistä ennen nähny... Siis mä en taas tajua!!??!?! :(((( Varmaan se akka oli vaan kade ku jos sillä ei vaik oiskaan semmosta inspiroivaa ja seksikästä matka seuralaista tiedossa :P Köyhää sorretaan taas urakalla! Pitki mennä avautuu sille siitä seuralaisesta... :[
Voin kertoo että ei tullu kyllä mitenkään hyvä mieli ja vappu tunnelmatki läsähti ihan tyystin.
*tuohtuneena*
hande

---

Juu näköjään tosiaan meillä on lukia kunnassa kaksikin handee, mut ei kai se haittaa vai haittaako? Mä hiukan somistin tekstiä taas värein, mulla on niin taipumusta siihen. Kiva somistella kaikkee !

Pamsu <3 <3 <3 *välittää taas viestiä*