No joo siis hei home juustot on niinku tosi kalliita ja oikeeta kurmeeta, eipä ihme että niistä puhetta riittää. Mulla olis tässä esitellä kaksi eri home juustoa. Toinen aito ranskalainen toinen omaa koti maista tuotantoa.

574225.jpg

Tuo ylempi tuli posti pakettina suoraan ranskasta. Mä en oikeen niinku tiedä mitä mä sille tekisin. Se vaikuttaa aika pelottavalta? Kuten jotku teistä silleen tietää, mä suhtaudun tosi epäilyllä nykyään kaikkeen ranskalaiseen.

Mut toi alempi on mun oma keksintö. Te varmaan tiedätte et kuinka hankalaa sini home juustoa on raastaa? Siinä yleensä menee vaan hermot ja sormen päät on ihan verillä ja joka paikka on täynnä veristä murua eikä raastetta.

Mä sit niinku keksin et laitan tavallisen eedami juuston sekaan pari muruu  sini home juustoa ja annan kypsyä vähän aikaa jää kaapissa ja nyt mulla on niinku paljon valmista sini home juusto raastetta!

Sharlotta Äggfalck