Viimeks neuvolassa terveyden hoitaja sano että tolle vauvvalle vois kohta antaa perunaa. Mä sit kysyin et annax mä mummon muusia vai ranskalaisii. Ja jos annan ranskalaisii ni pitääx olla niit kalliinpia Oolannin vai kelpaax Rainbou. Se katto mua tosi pahana ja alko selittää jotai et pitäis ostaa vihannes osastolta (siis luuleexe et mä ostan ruokaa jostai vanhain kodista, hä???) oikeita perunoja ja tehä niistä! Siis joo, että mä alkasin syöttää mun lapselle jotai multasia möhköjä? Ihan kiva jos terkkari itte on joku luomu ihminen ja syöttää lapsilleen multaa mut me ei kyl olla ihan niin pitkällä täs eko aatteessa. (Pullot kyl viedää kauppaan.) Luulis et terkkarilla olis vähä paremmin nää hygieenitsyys jutskat hallussa.
Voiskoha tästä valittaa jonnekki terveys valvojalle?
Pottu terquin: Syntynyt Äipäx