558436.jpg

Olkaa hyvä, kaikille äideille ja muillekin suklaa kakkua! Kakku kuvassa vasemmalla, yritin sellaista taiteellista kuva kulmaa. Kakussa on paljon kuorrutusta, hienon näköinen kun se vähän meni kummalliseksi se pohja niin laitoin päällistä enemmän. Tosin sitä meni yli lautasen reunojenkin, mutta lapset nuolivat sen pöydästä irti.

Olkaa kuin ette huomaisi tiskejä altaassa. Niin ja sitä rottaa. Mun mielestä vesi astiat on vaarallisia niin kuin jos on sade vettä niissä isoissa tynnyreissä. Pienetkin vesi astiat voivat olla vaarallisia, mä luulen, että tuo rotta on hukkunut. Mut en mä sille tee mitään kun ei se ole naisten hommia. Mutta tavallaan toi on kätevää kun kuka se sanoi että, kukka kärpäsiä niitä pieniä voi pyydystää johonkin astiaan. Mutta ei siinä tainnut olla vettä. Kun ei kukka kärpäset mene siihen sitten. Mutta ne on ehkä viisaampia kuin rotat. Tai ainakin tuollaiset aika pienet rotat.

Kunhan mies ehtii niin saa tiskata ja jotain sit ton rotan kanssa  tehdä. Mut ehkä sitä ei kannata laittaa kuivaus kaappiin. Pitää kai jotenkin sijoittaa se.

Mut nyt mä eksyin aiheesta joka oli suklaa kakku niin että hyvää äitien päivää. Mä syön nyt kakkua ja sen kanssa sopii jonkun naisten lehden mukaan valko viini. Kokeilen sitä.

Äitien päivä terveisin
Pirccis