Nimittäin Sussun kirje, matka kertomus Tallinnasta tai kotoa ;o)

Moi, mun on ihan pakko kirjottaa sulle, ku oon seurannu tota sun ihanaa
blogia ja saanu sielt iha mahtavii vinkkei kodinhoitoo ja puutarhaa.
Nyt mul ois tosi ihana siivousvinkki kaikille kissan omistajille.
Oikeest tän keksi mun teini-ikäne tytär, joka oli pitäny viime
viikonloppuna pileet meillä. Ite oltii Tony-Alexin kaa Tallinnas vähä
rentoutumas ja tää mun rinsessa sit oli niiko talonvahtina ja niiko
eläimii hoitaas kotona.

No ei meil puuttunu ko yks vessan ovenkahva ku tultii Tony-Alexin kaa
kotii sunnuntaina. Muute oltii iha et wau! viel saatii tulla samaa
osotteesee ku lähties ja siel oli talo paikallaa.

No kuitekii nää teinit oli sit kekannu hyvän idean ko kissa oli
kakannu vessan lattialle. Ne oli niiku laittanu sen vessan maton siihe
päälle ja sit suihkuttanu mun hajuvettä iha reilusti sinne vessaa. Se
oli niiku siin lattiassa kiinni se matto. Aikasemmi se olikii vähä
liukas, niiku liikku ain jos siihe astus vähä huolimattomasti. Se oli
kyl ihana ku tuli yöl sielt reissust ja meni vessaa. Iha tuli tippa
linssii ku aattelin mite nää nykynuoret keksii kaikkii modernei juttui.
Mä en kyl harmi vaa ottanu siit kuvaa, mut eiks aika helposti niiku
tajuu mite se toimii? Häh?
Et matto vaa siihe kissan kakan päälle ja hajuvettä sit reilusti
vessaa, et ilma niiko raikastuu.

Ihana ko on noi oma-aloitteisii lapsii. Mut se onkii tullu vissii
äitiisä.
Et terkkui vaa kaikille muillekii Tallinnasta. Matkal o mukavaa, mut
ain o kivempi viel tulla takas kotii.

Sussu

Se toinen on tää sitten, ihan outoa kieltä mulle kyl, osaako muut?

More massive love luger
Get ready for permanent enlargement of your dearest part of the body!!!

100% Satisfaction Guaranteed! Or Your Money Back!

Aika hienoo että meillä on lukijoita ympäri maailman! :o))))))))