Me oltiin tänään ton Iiriksen kans keskus torin kirppari tapahtumassa. Mä tinkasin siinä just jonku juipin kans lampaan taljasta (semmonen pitää kuulemma olla vauvan vaunuis) niin siihen ilmaantu joku tosi epä määränen hyypiö kyseleen että "saanx mä ottaa susta kuvan aamu lehteen?!" Mä sanoin että "et todellakaa saa." Siis vittu, haloo! Ensinnäki, mikä hiton aamu lehti? Nevö höörd! Ja toisekseen, ei mitään puhettakaa kuvaus palkkiosta. Ilta Lehteen mä olisin voinu mennä ilta tytöksi jos hinnasta sovitaan. Tosi ärsyttävää tollanen ahdistelu, luuleexe et mä oon joku Johana Tukijainen joka menee ilmatteeks poseeraan johki epämääräsiin läpysköihin????+ Jos Anza ei olis häipyny just jonnekki kalja telttaan niin olis saanu kyl antaa huutia sille kamera hyypälle. Et varokaa vaan ja pitäkää kiinni siitä et ilmatteex ei ruveta virnuileen missää b-luokan julkasuis.

Terquin Syntynyt Äipäx 38+0 (tasixset!!)