Ihan ensiksi huonoja uutisia eli tyytymätöntä postia:

Hyvät paska mutsit,

tänään on maanantai ja kaikki potuttaa jo herätessä ja sitte viälä toi aurinko rupes paistaan suoraan silmiin ja sekin potutti ja sit mä avasin netin eikä siitäkään ollu mitään iloo, joku tyyppi vetäny jotain kokakolaa ja sitäkään ei oo saannu kun joskus kuus kyt luvulla vaikka en mä silloinkaan uskaltanu mitään ottaa kun mä olin maalta , sit piti maksaa laskut ja rahat oli ihan loppu ja sit mä avasin tän plokin kun mä aina luen nää jutut vaikka mä en niinku oikeesti oo enää paska mutsi tai ehkä mä oon paska mutsin mutsi, mut kyl mä niin kun henkisesti oon paska mutsi ja sitte ei täältäkään löytyny mitää uutta että piristys vaikka yleensä aina on, niin kai mun tarttee lähettää tällainen reglamaatio että kirjoittakaa nyt jo JOTAIN UUTTA, kun ette te niin väsyneitä voi olla ja tarttis teiänkin vähän ajatella lukioita ja kun mä viimeks tein reglamaation yhteen tavara taloon niin mä sain kaks mukii hyvityksenä, niinku vihjeeks vaan.

nim. "uskollinen lukia"


Kiitos uskollinen lukia!Otamme kritiikin vastaan suorin rinnoin ja yritämme kovasti parantaa ja muutenkin kaikkemme yritämme ! Parenpaa päivän jatkoa, ystävä hyvä, rakkaudella *hali* =)

*******************************

Caizu puolestaan kirjottaa:

"Mustä tuntuu niin mukavalle kun rouva Mikkonen viimeinki antaa arvoa meille kotiäideille. Kerrankin mää oon tehny jotakin oikein. Ikinä en oo vieny lapsia hoitoon kun ne on aina saanu olla kotona. Tai kyllähän mää kerran vein kaksosia mutta en jaksanu ite herätä niin aikasin ja ne sieltä päivä kodista ilmoitti että niitä ei voi viedä sinne miten sattuu ja sitten ne olis pitäny aina muistaa hakea sieltä jonakin tiettynä aikana ja enhän mää jaksanu päikkäreiltä nousta hakemaan niin mun isommat lapset haki."

No niin just!! Niin hirveetä niuhotusta et pidä vaan koti hoidossa lapset.

Caizu jatkaa:

"Mää kyllästyin siihen natsi meininkiin, niinku se Mikkonenki sano ja päätin, että mun lapset on nyt sitten kotona hoidossa. Ja mää oon tosi hyvä äiti kyllä, sen Mikkonen sano, että kaikki jotka vie lapset päiväkotiin on ihan huonoja äitejä. Meillä on kotona tosi lupsakkaa ja mää saan nukkua niin pitkään kun haluan ja lapset tekee ite ruokansakin ja askartelee kaikkea kivaa sillä välin kun mää käyn kaupungilla.!

Juuri näin. Jos kaikki ois niinku Caizu sää ni ei ois huono vointisia lapsia meillä =)

"Mää taidan pitää ne koti opetuksessakin niin ei tuu taas sitä samaa jankutusta opettajien kanssa ku nuitten vanhempien lasten kohalla, kerrankin opettaja väitti, että Ranen laskut oli väärin vaikka olin ne ihan ite laskenu"

Ei osaa maikka ite laskea mistä vetoo. On vaan kade koska olet matemaattisesti lahjakkaanpi !! Jatka vaan samaan tahtiin Caizu ja tässä muillekkin äideille oppia ja vaarin ottoa. =)

Aurinkoisin aamu terveisin dynaaminen Pamela sihteeri vuorossa <3