Ei tule taas siivoamisesta mitään, kun kaikki enerkia menee oman raivon hallintaan. Mä en kässää miten mä en saa taottua noiden ¤#%&¤¤#:n kakaroiden päähän, että kengät pitää pitää ojennuksessa!!!! Joka ikinen päivä sama aihe ja sama sekamelska, mä en jaksa enää!!! Miten noita pitäs kouluttaa ja motivoida? Tää on jotain oikeesti ihan käsittämätöntä enkä mä käsitä sitäkään miten MUN kakaroista on voinu noin toopeja tulla. Isänsä keenit varmaan taustalla tai jotain. Anteeks kun mä purkaan tän tänne, mutta tossa raivotessa meni äänihuuletki jumiin enkä voi vetää ees hermosauhui. Kai tää on merkki siitä, että mun ei PITÄS ees yrittää siivota, kun joka kerta nousee samanlainen raivo ja ei oo kiva olla kokoajan vihanen. Surkeeta kun vihasena ei pysty ees keksimään mitään ideoita. En mä varmaan tänään enää kyllä siivoakkaan, vaan laitan ensimmäisen koulusta tulijan laittamaan ojennukseen noi kengät ja luutuamaan niiden sekaan pyrkineen koiranpissan pois. Eiks se fensui opeta, että tärkeintä on eteisen näkymä, elikkä se, mitä on vastassa kun tulee kotiin?!!! Jos olis etes eteinen siisti voi kuvitella että on siivottu koko talossa. Ja sillä on tosi iso merkitys. Mä en tajua miten kukaan voi kuvitella voivansa asua tämmösessä sotkussa, miks mun pitäs ja miks mun pitäs aina siivota toisten sotkut???!!!

 

466981.jpg

Pähkäili Virtu Alli