Ihan puutarhan hoito vaan, mut mä laitoin nyt tollasen otsikon kun arvasin että sillä saa enenmän lukioita ;)

Mä selailin noita mun puutarha lehtiä tossa, ja muistin sieltä ottaa nyt käyttöön tällasen kätevän vinkin ruukku puutarhan hoitoon kun lähtee pois kotoa. Nyt kun on noita festareita ja kaikkee, niin tulee hyöty käyttöön.

Eli ensin pitää juoda olutta, niin monta pulloa kuin on kasteltavia ruukkuja. Sit ne oluet täytetään vedellä ja niihin rullataan pala sukka housua korkiksi. Ja sitten se pullo laitetaan vääritte päin ruukkuun! Ihan oikeesti kyl toimii, kandee koklaa. Se vesi niinkun sit sillai sielt annostelee itsensä.

Mulla on tossa noita istutuksia, mä en oo ihan varma et mitä mut selkeesti sielt jotain kasvaa. Nii et kun nyt teki mieli juoda bissee niin oli sit siihenkin hyvä syy.

673764.jpg

Hani