Heippa peippa pitkästä aikaa niinku :) No joo siis hei te niinku tiedätte et basisti on niinku paljon reissussa. Ja sit se on niinku monesti silleen aika peloittavaa olla kotona kun ei ole sellaista mörönsyöttiä öisin kotona. Tai niinku ainakin mä oon silleen kauheen säikky. On kauheesti niinku ääniä ja varjoja ja sellasta.

Yks yö kävi silleen et mä niinku kuulin sellasen äänen et niinku joku koputtais johonki. Apua!!! Mä olin silleen ihan pelästyksissä ja säikähtäneenä salamana jalkeilla et mistä se ääni niinku kuuluu, ja kynsikin katkesi siinä hätäillessä :/

Mut sit se äänen lähde selvis kuitenki niinku heti. Mun poika Waltter nukkui sikeesti pylly pystyssä ja siltä niinku pääsi sellanen hidas ja tasa rytminen pitkä pieru. Niinku silleen put-put-put-put-put-put-put-put-put-put-put-put-put-put-put.

Et sellanen vara miespalvelu pitäis olla. Sais niinku silleen varppina jonkun miehen tueksi ja turvaksi. Ei tarvis silleen pelätä turhia. En mäkään niinku pysty silleen joka ilta lähtee baariin hakeen basistin tuuraajaa. Lasten suojelu tyypit sanoi että se ei niinku käy. :/

Sharlotta Äggfalck