Yx ruotsalainen huone kalu kauppa lähettelee mulle sähkö postia. Kai ne aattelee et mä oon joku niiden frendi taijotai. (En sano mikä se on ku en viiti mainostaa ja sit ne ainaki luulee et mä oon niiden frendi)

No, äsken ne pisti mulle taas postii. Ja siinä oli eka kaikkee huone kalu mainoksii mut sitte siel lopussa... silli mainos!!! Purkillinen silliä maksaa euron. Ei siinä mitää halpaahan se on varsinki jos sattuu sillin hajusta tykkään eikä oo sitä omasta takaa saatavilla.

Mut hei siis eix niiden duuni oo  myydä huone kaluja? Onkohan toi silli purkkikin joku koottava jutska? Onko siellä lastu levyä, ruuveja ja joulu tinasta tehtyjä kuusio kolo avaimia seassa? Jotenki tosi outoo. Eikä mulle nyt ainakaa ekana tuu mieleen et "vitsi mun tekee mieli sillii, lähempä ruottalaiseen huone kalu putiikkiin sitä ostaan". Luuleexne et mä oon jotenki outo??!!!1

T: Epäileväinen Mutsi