Mä olin uima hallissa täs yx päivä ja siel suihkussa oli kaks nuorta neitoa samaan aikaan. Ne kävi tällaisen keskustelun:

Neiti 1: Mihin päin Helsinkiä te menettekään?

Neiti 2: (hihittää) En mä vaan tiedä.

Neiti 1: Mä oon asunut Helsingissä 6-vuotiaaksi asti. (röyhistelee ylpeänä)

Neiti 2: (leuka loksahtaa rintaan, silmät suurenee) IHAN TOSI???? VAUUUUU!!!! SIISTIIII!!!

Neiti 1: (itsevarmana, coolina) Joo, Leppävaarassa, Espoossa me asuttiin.

Neiti 2: Vauuu.......... (kunnioittaa suuresti Helsingissä asujaa, on ehkä vähän kade)

 

Kelatkaa hei miten hyvin on hallussa täällä susirajan takana nää Suomen kaupungit ja kaikki, pitää kyllä omia käyttää siellä pää kaupunki seudulla tutustumassa et ne kans noi kaupungin osat oppis yhtä hyvin kuin ne jotka siellä on ihan oikeesti niinku asuneet! Mäkin oon kyllä ihan pikkasen kade tolle Neiti ykköselle.

-Kukkis-