Mitäs suunnitelmia teillä muilla on näin syksyn lähestyessä et alattekste harrastaa jotain uutta juttua tai aiottexte laihduttaa kesä makkarat pois jne? Minä aattelin et parannan tota neste tasa painoa, kun pitäis kuulemma juoda 2-3 litraa päivässä. No pirskatti, mä oon ollut ihan liian vähällä nesteellä ku päivässä on mennyt vaan 3-4 pll (pientä!!!) kaljaa. Siis sehän on niinku 3 x 33 cl melkein vaan 1 iso pullo tai jotain. Ilmankos mä oon ollut niin kärttysä!? Nyt siis tuplaan ton määrän. Kyllä pitäis kuona aineet lähteä liikenteeseen ja tämä jo ennastaan unelma vartalo unelmoitua lisää!

Ja nyt sit rakkaat lukiat on taas sadon korjuun aika. Löysin pihalta semmosia pieniä ruskeita sieniä, paistoin ne mikrossa ja söin sit juomisen kanssa, niin kyllä oli hyvää! Siis ihan ilmasta ruokaa ja pihalta! mitäs siihen sanotte kelan tantat?? (ei kyl voi niille kertoo, ne vähentää sit liksasta kun ne kuvittelee et oon joku luomu oma varainen eko hippi). Seuraavana yönä näin kyl tosi mageita unia, tiättekste niis unis oli Ike ja vaaleen punasii sydämii ja kaikkii jänniä kuvioita ja Prad Bittkin ja tehtiin kaikki juttui =o (niistä ei voi tässä perhe plogissa kertoa).

Kansalais opisto tarjois taas kaiken maaliman junppia, on sauva junppaa ja keppi junppaa ja ryhmä junppaa ja voima junppaa. Ootteko koskaan ollut, mitä niissä niinku on ja uskaltaako sinne mennä? Kattokaas kun mä kerran löysin Hecan vaatteiden joukosta dvd:een jossa luki Junppavideo ja siinä oli kyl semmosta Junppaa et hohhoijaa, aika yks puolista oli. Kauhee hiki niillä näytti olevan kyl.

Sadon korjuu terveisin,
Marce