et mun pomo, siis kela, perii multaa liikaa maksettuja yh-korotuksia takasin. Joo älkää kysykö miten se onnistuu, mut mä laitoin siihen kelan lappuun kaikki 6 isä vaihto ehtoa, niin sit joku kelan daadaatäti on maksanut sen kuusin kertaisena ja ne karhutaan multa takasin. Eihän se nyt *ttu ole mun vika!!!

Ja sit voikste kuvitella. Mä vein kirpparille myyntiin kauniita purkkeja joihin istutin lupiinia, sit semmosta nahkea lehtistä tosta ulkoolta ja naapurin ruoho sipeliä. Ja päivä kodin pihasta nappasin tulppaanin mennessäni, senkin laitoin ruukkuun. Tosi kauniit niistä tuli, eikä kukaan ollut ostanut =(. Halvempia ne olis ku kukkakaupasta. Ku ne olis vielä mennyt, sit oisin saanut mäyriksen tänään ostettua. Nyt piti ostaa vaan 6-pak.

Ai niin mä laitan tähän nyt kaikki kuulumiset kerralla. Työkkärin täti ehdotti että menisin kokoon pano työntekijäksi! Siis WTF??? Kyl mä siitä hommasta tykkään, mutten mä sitä nyt työkseni tekis =o.

T: Vipe