maanantai, 30. huhtikuu 2007
SIIS MITÄ?
Siis kaikesta säästetään! Ei saa kakaroita tarhaan ees tämmösinä juhlapäivinä vaik maksan koko päivä hoidosta kuitenkin. Voi ***"¤#¤%. Mitä mä nyt teen? Tänään tulee vielä yks hoito kylään ja huomenna toinen. Muutenkin mitta jo ihan täys noita mukuloita viikon lopun jälkeen.
Ullis *surkeana*






Kommentit